مجله آموزشی لرن پارسی

مقالات رایگان و کمیاب آموزشی

مجله آموزشی لرن پارسی

مقالات رایگان و کمیاب آموزشی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

فعال سازی رمز یکبار مصرف یکی از کارهای مهمی می باشد که باعث جلوگیری از کلاه برداری اینترنتی حساب های شما می شود ، هر بانک نرم افزار و روش خاص خود را برای این فعال سازی رمز پویا ارائه داده است که ما در زیر مراحل این دریافت فعال سازی رمز پویا را برای همه بانک ها ارائه داده ایم.

 

 

 
 
 
 
 
 
امروزه نقل و انتقال پول از طریق درگاه های اینترنتی و نرم افزارهای موبایلی جزوی از زندگی روزمره مردم شده است. بسیاری از ما برای خرید های اینترنتی ، پرداخت قبض و خرید شارژ از اینترنت استفاده می کنیم. و هرجا که پول درمیان باشد سارقان هم در کمین هستند ، آیا می دانستید که روزانه 800 مورد کلاه برداری فیشینگ (برداشت غیرمجاز از حساب) در کشور انجام می شود ؟ در این روش کلاه برداران با ایجاد درگاه جعلی اطلاعات کارت افراد را دریافت و بعد با مراجعه با حساب آنان اقدام به خالی کردن موجودی حساب آن ها می کنند. خب راه حل مقابله با سارقان اینترنتی چیست ؟ استفاده از رمز پویا یا همان رمز یک بار مصرف ، رمزی که بیش از یک بار و یک دقیقه اعتبار ندارد و احتمال دسترسی به حساب را توسط سارقان از طریق رمز دوم را به صفر می رساند. برای همین منظور ما روش های فعال سازی رمز دوم تمامی بانک ها را در اینجا ذکر کرده ایم که تنها باید بانک موردنظر خود را پیدا کنید و دستورالعمل ارائه شده را دنبال نمایید.

 

 

آموزش فعال سازی رمز پویا (یکبار مصرف) تمام بانک ها

نحوه فعال سازی رمز پویا (یکبار مصرف) تمام بانک ها

نحوه فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک تجارت

بانک تجارت برای ارائه خدمات رمز یک بار مصرف به مشتریان خود نرم افزاری به نام همراز را طراحی کرده است. برای فعال سازی این نرم افزار باید به دتسگاه های عابربانک این بانک مراجعه نمایید و در این حالت گزینه “سایر خدمات” را انتخاب کرده و سپس به بخش فعال سازی رمز پویا مراجعه کنید. پس از انجام عملیات فعال سازی ، به شما پیامکی مبنی بر یک کد فعال سازی ارسال خواهد شد.

 

دارندگان حساب کارتی بانک تجارت از این لینک اطلاعات بیشتر را در مورد فعال سازی رمز پویا مطالعه نمایند .

 

نحوه فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک مسکن

دارندگان حساب بانک مسکن برای فعال سازی رمز پویا باید از نرم افزار رمزنما استفاده نمایند. ابتدا باید به خودپرداز بانک مسکن مراجع کرده و وارد بخش خدمات رمز شده و گزینه تخصیص رمز دوم پویا را انتخاب نمایید. کد فعال سازی به شماره موبایل شما ارسال می شود که باید در برنامه رمزنما آن را وارد نمایید.

 

دارندگان حساب کارتی بانک مسکن از این لینک اطلاعات بیشتر را در مورد فعال سازی رمز پویا مطالعه نمایند .

 

نحوه فعال سازی رمز پویا بانک انصار

بانک انصار خدمات رمز یکبار مصرف خود را توسط نرم افزار آپان ارائه می دهد ، پس از دانلود این برنامه از لینک زیر باید به یکی از عابربانک های شعب این بانک مراجعه کرده و درخواست فعال سازی رمز دوم خود را ثبت نمایید. و کد ارسال شده به گوشی خود را در برنامه آپان بانک انصار ثبت نمایید.

 

مشتریان بانک انصار از این صفحه نرم افزار آپان را می توانند برای اندروید | ios دریافت نمایند ، سپس این راهنمایی را از خود صفحه بانک پیگیری نمایند.

 

فعال سازی رمز دوم بانک دی

دارندگان حساب کارتی بانک دی باید از نرم افزار ارس به منظور تولید رمز یک بار مصرف استفاده نمایند ، پس از نصب نرم افزار از لینکی که در زیر قرار داده ایم می توانید بصورت حضوری به یکی از شعب این بانک مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید و یا با مراجعه به سامانه اینترنت بانک دی و بخش فعال سازی رمز دوم پویا ، درخواست کد فعال سازی را داشته باشید.

 

دارندگان حساب کارتی بانک دی از این لینک اطلاعات بیشتر را در مورد فعال سازی رمز پویا و همچنین دریافت نرم افزار ارس برای بانک دی مشاهده نمایند .

 

فعال سازی رمز پویا برای بانک شهر

رمز نت نام نرم افزاری است که شما باید برای دریافت رمز یکبار مصرف بانک شهر از آن در گوشی هوشمند اندروید خود استفاده نمایید ، شما برای فعال سازی و نصب نرم افزار باید به یکی از شعب بانک شهر مراجعه نمایید و با ارائه درخواست خود به متصدی بانک ، کد فعال سازی برنامه را دریافت نمایید.

 

در صورتی که قصد دانلود و استفاده از نرم افزار رمزنت بانک شهر را برای فعال سازی رمز پویا دارید از این لینک راهنما را مطالعه نمایید.

 

فعال سازی نرم افزار رمز یکبار مصرف بانک سرمایه

نرم افزار بانک سرمایه رمزساز سرمایه نام دارد که که برای فعال سازی آن باید یا به یکی از شعب بانک مراجعه نموده و یا وارد حساب اینترنت بانک خود شده و گزینه فعال سازی برنامه رمز ساز را انتخاب نمایید.

 

جهت کسب راهنمایی بیشتر درباره نرم افزار فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک سرمایه کلیک کنید.

 

فعال سازی رمز پویا بانک قوامین

بانک قوامین نرم افزار جی بی رمز را برای ایجاد رمز یکبار مصرف ارائه می دهد ، شما باید با مراجعه به لینک زیر نرم افزار را دانلود و نصب کنید ، سپس به یکی از خودپردازهای بانک قوامین مراجعه کرده و گزینه فعال سازی رمز دوم پویا را انتخاب کنید.

 

جهت کسب راهنمایی های بیشتر فعال سازی رمز پویا بانک قوامین کلیک کنید.

 

فعال سازی رمز یک بار مصرف بانک پارسیان

دارندگان حساب کارتی بانک پارسیان برای استفاده از رمز دوم یک بار مصرف باید از نرم افزار پارسیان من استفاده کرده و سپس از طریق مراجعه به خودپردازهای این بانک و یا شعب بانک نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند. همچنین این بانک از طریق پیامک این خدمت را به خوبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

جهت کسب راهنمایی بیشتر برای فعال سازی رمز یک بار مصرف کارت های بانکی پارسیان کلیک کنید.

 

فعال کردن رمز پویا بانک سینا

این بانک هم از نرم افزار ارس استفاده می کند ، برای فعال سازی این نرم افزار باید به شعب بانک سینا مراجعه و درخواست خود را به متصدی بانک ارائه بدهید ، پس از ثبت درخواست صدور رمز پویا در شعبه بانک سینا کاربران قادر به استفاده از نرم افزار خواهند بود.

 

جهت کسب راهنمایی بیشتر درمورد فعال سازی رمز پویا بانک سینا بر رو هین متن کلیک کنید.

 

فعال سازی رمز یک بار مصرف بانک ملت

ابتدا نیاز دارید نرم افزار نگار ملت را از سایت آن دانلود و در گوشی خود نصب نمایید ، سپس برای فعال سازی برنامه لازم است تا به یکی از خود پردازهای بانک ملت مراجعه کرده و از منوی خدمات رمز پویا برنامه را در گوشی خود فعال نمایید.

 

همچنین اگر گوشی هوشمند ندارید ، می توانید به خودپرداز بانک ملت مراجعه نمایید ، و گزینه رمز پویا (پیامک) را انتخاب کنید. پس از این هربار نیاز به رمز یک بار مصرف داشتید می توانید چهار رقم آخر کارت خود را به شماره 30003303 ارسال کرده تا یک رمز یک بار مصرف که 60 ثانیه یا 120 ثانیه اعتبار دارد را از طریق پیامک دریافت نمایید.

 

مشتریان بانک ملت برای کسب راهنمایی بیشتر و همچنین دانلود نرم افزار نگار ملت وارد این لینک شوند .

 

نحوه فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک پاسارگارد

فعال سازی رمز دوم پویا برای بانک پاسارگارد از طریق همراه بانک پاسارگارد صورت پذیر خواهد بود ، که درصورت فعال نبودن آن در گوشی خود باید به شعب بانک مراجعه و درخواست فعال سازی را ارائه بدهید .

 

بعد از نصب برنامه ، باید در برنامه وارد بهش عملیات کارت شوید ، و سپس با استفاده از گزینه فعال سازی رمز یک بار مصرف کارت پاسارگارد خود را فعال نمایید ، همچنین در صورتی که اینکار را نتوانستید انجام دهید می توانید با مراجعه حضوری به بانک فرآیند فعال سازی رمز پویا را انجام دهید.

 

 

فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک سامان

نرم افزاری که از سمت بانک سامان برای انجام فرآیند رمز پویا معرفی شده است ، رمزینه نام دارد و با دو روش می توانید آن را فعال کنید.

 

روش اول : به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کرده و سپس درخواست فعال سازی رمز دوم را ارائه بدهید ، پس از دریافت کد فعال سازی ، آن را وارد برنامه کنید تا رمزینه برای شما فعال شود.

 

روش دوم : به سامانه نت بانک مسکن وارد شوید و از بخش مدیریت کارت گزینه فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف را وارد صفحه فعال سازی کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نصب نرم افزار رمزینه بانک سامان کلیک کنید.

 

فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک آینده

مشتریان بانک آینده باید از نرم افزار ریما برای فعال سازی رمز پویا برای کارت های خود استفاده نمایند ، پس از نصب برنامه باید اطلاعاتی مانند شماره تلفن را که در زمان افتتاح حساب به بانک معرفی شده است را وارد کند ، سپس یک کد فعال سازی برایتان ارسال خواهد شد که باید در برنامه وارد نمایید و بعد از آن باید به یکی از خودپردازها بانک آینده مراجعه و کد امنیتی خود را دریافت نمایید.

 

جهت دانود برنامه “ریما” برای گوشی خود و نحوه فعال سازی کامل ، این لینک را دنبال کنید.

 

نحوه فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک ملی

مشتریان بانک ملی برای استفاده از رمز یکبار مصرف خود باید نرم افزار 60 را از سایت بانک ملی دریافت و نصب نمایند ، سپس با مراجعه به سامانه بام یا مراجعه به خودپرداز آن را فعال نمایید. همچنین می توانید از طریق کد دستوری #60*737* مراحل فعال سازی آن را بدون اینترنت انجام دهید.

 

راهنمای کامل برای نرم افزار 60 رمز یکبار مصرف بانک ملی را مطالعه نمایید.

 

فعال سازی رمز پویا بانک صادرات

اپلیکشین ریما برای دریافت رمز یکبار مصرف مشتریان بانک صادرات می باشد ، پس از دریافت نرم افزار به دستگاه خودپرداز بانک صادارت مراجعه کرده و فرآیند فعال سازی رمز دوم پویا خود را انجام دهید ، پس از آن یک کد فعال سازی در صفحه عابربانک ظاهر می شود و یک کد هم برایتان پیامک می شود که می تواند از آن برای فعال سازی اپلیکشین خود استفاده نمایید.

 

راهنمایی بیشتر و دانلود برنامه ریما بانک صادرات را از همین لینک دنبال کنید.

 

فعال سازی رمز یک بار مصرف بانک رفاه کارگران

برای دریافت رمز یکبار مصرف این بانک باید از نرم افزار ” رمز یکبار مصرف موبایلی” استفاده شود ، برای فعال سازی ابتدا باید به یکی از شعب بانک رفاه مراجعه کرده و شماره سریال و کدفعال سازی برنامه را دریافت نمایید و سپس باید یکی از نرم افزارهای رمز یکبار مصرف موبایلی را دریافت و نصب کنید.

 

جهت کسب راهنمایی بیشتر درباره نرم افزار رمز یکبار مصرف موبایلی بانک رفاه ، متن آبی رنگ را دنبال نمایید.

 

فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک اقتصاد نوین

نرم افزار ارس مخصوص مشتریان بانک اقتصاد نوین برای دریافت رمز یکبار مصرف می باشد ، مشتریان این بانک باید درابتدا نرم افزار رو روی گوشی خود نصب نمایند و یکی از روش های مراجعه به شعب بانک یا مراجعه به اینترنت بانک را برای فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف خود دنبال نمایند.

 

از این صفحه هم نرم افزار ارس بانک اقتصاد نوین را دانلود و هم راهنمای کامل آن را مطالعه نمایید.

 

فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک سپه

مشتریان بانک سپه باید با استفاده از نرم افزار رمزساز سپه اقدام به فعال سازی رمز پویای کارت خود نمایند ، باید به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و کد فعال سازی نرم افزار را دریافت کنید. همچنین لازم به ذکر است اگر سامانه مشتری محور بانک سپ را فعال کرده باشید ، می توانید از همان صفحه رمز دوم پویا را دریافت کنید.

 

 

 

منبع : وب سایت لرن پارسی

 

  • nafas kamiyari