مجله آموزشی لرن پارسی

مقالات رایگان و کمیاب آموزشی

مجله آموزشی لرن پارسی

مقالات رایگان و کمیاب آموزشی

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۸ ب.ظ

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

هرکدام از ما نیاز داریم که صبح ها به برای رسیدن به اهداف کاری خود ، در سروقت معین بیدار شویم، خوشبختانه حتی ساده ترین گوشی ها و ساعت های دنیا هم آلارم مخصوص به خود را دارند، برای این منظور ما امروز با معرفی بهترین برنامه های اندروید برای کمک به بیدار شدن از خواب با شما همراه هستیم.

 

حال باید برخی از برنامه های جالب اندرویدی را امتحان کنید که به شما امکان می دهد صبح ها به راحتی از خواب بیدار شوید ، زیرا برنامه هایی که در اینجا در مورد آنها صحبت می کنیم با یک روش خاص و یک روش جدید ارائه می شوند که قطعاً به شما کمک زیادی خواهد کرد. برخی از آنها ، برای تعویق و خاموش کردن قفل زنگ هشدار دهنده باید از ذهن خود استفاده و به فعالیت ذهنی خود نیاز دارید و این کار شما را از نظر روحی بیدار می کند. بنابراین برای ادامه به این برنامه ها که در زیر معرفی شده است نگاهی بیندازید.

بهترین برنامه های اندروید برای کمک به بیدار شدن از خواب در صبح

ما برخی از برنامه های جالب را انتخاب کرده ایم که به شما امکان می دهد صبح ها از نظر روحی بیدار شوید. بنابراین در زیر به این برنامه ها نگاهی بیندازید.

1. Puzzle Alarm

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

یکی از بهترین زنگ هایی که به شما کمک می کند تا صبح از خواب بیدار شوید ، همانطور که باید از ذهن خود برای متوقف کردن زنگ استفاده کنید. ساعت زنگ دار قبل از  خاموش کردن هشدارها بررسی می کند که آیا شما به اندازه کافی بیدار هستید. بنابراین باید سعی کنید این برنامه جالب را امتحان کنید.

2. Life Time Alarm Clock

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

Life Time Alarm Clock‏ به شما امکان می دهد مقدار زمانی را که می توانید به تعویق بیاندازید را محدود کنید! سپس صدای هشدارها در هر محله تعویق بیشتر می شود تا مبادا به خواب عمیق بروید. چالش های بیداری باید اطمینان حاصل کنند که شما بیدار هستید.

3. آلارم هوشمند و آرامش بخش با Gentle Wakeup

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

Gentle Wakeup این برنامه کاربردی سعی می کند 20 دقیقه قبل از آلارم ، کاربر را به تدریج بیدار نماید. این برنامه با افزایش نور صفحه نمایش به رنگ طلوع خورشید و استفاده از صداهای طبیعی به تدریج خواب سنگین شما را سبک می نماید. همچنین این برنامه یک هواشناس قدرتمند می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید.

4. ★ Alarm Clock Plus

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

این برنامه کاملا ساده است ، بهترین ساعت زنگ داری که من تا به حال استفاده کرده ام. از جمله ساعت زنگ دار فیزیکی انواع دیجیتال ، آنالوگ. بنابراین باید این برنامه جالب را امتحان کنید.

5. زنگ هشدار اندروید Alarm Clock

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

خوب ، اگر به چیز مفیدی نیاز دارید که می تواند به شما کمک کند تا به موقع از خواب بیدار شوید. باید برنامه ساعت زنگ دار را امتحان کنید. برنامه به کاربران امکان می دهد یک تماس بیدار کننده منحصر به فرد را تنظیم کنند که به شما کمک می کند هیچوقت خواب نمانید. حتی به کاربران این امکان را می دهد تا انواع متفاوتی از پازل ها را که باید برای حل آنها اقدام کنند تا هشدار قطع شود را تنظیم نمایند.

6. برنامه بیدار شدن از خواب Sleep as Android

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

Sleep as Android یکی از برنامه های مفید اندرویدی است که به کاربران امکان می دهد الگوهای خواب خود را رصد کنند. نکته خوب این است که شما می توانید صدایی از طبیعت ملایم را به عنوان زنگ های هشدارر مانند پرندگان ، دریا ، طوفان و موارد دیگر تنظیم کنید. این یکی از بهترین برنامه های اندرویدی هست که به شما کمک می کند تا صبح از خواب بیدار شوید.

7. ! I Can’t Wake Up

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

این برنامه برای کسانی است که می خواهند صبح از خواب بیدار شوند. برنامه منحصر به فرد کار می کند. برنامه کارهای مختلفی را نشان می دهد که برای متوقف کردن ساعت زنگ دار شما باید انجام دهید. به شما وظایفی مانند حل معادله ریاضی ، تمرین های نوشتن ، تست حافظه و تقریباً همه چیزهایی که مهارت های تعویق شما را تست می کنند ، داده می شود.

8. زنگ ساعت به موقع با Timely Alarm Clock

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

این یکی دیگر از ساعت زنگ دار ساده اما در عین حال کارآمد است که می توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود داشته باشید. این برنامه به کاربران انگیزه می دهد تا صبح از خواب بیدار شوند ، زیرا زنگ های هشداری از طبیعت در خدمت شماست. نه تنها این ، بلکه این برنامه همچنین چندین چالش دارد که شما باید آن را حل کنید تا دوباره زنگ را متوقف کنید.

9. ساعت زنگ دار صبح بخیر Good Morning Alarm Clock

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

اگر به دنبال یک برنامه ساعت زنگ دار ایده آل هستید تا در زمان مطلوب شما را بیدار کند ، ممکن است Good Morning Alarm Clock انتخاب مناسبی برای شما باشد. حدس بزن چی شده؟ Good Morning Alarm Clock آمار شبانه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و در مورد اینکه کاربران عادت خواب خود را تغییر داده اند اطلاع می دهد. نه تنها این ، بلکه برنامه همچنین تجزیه و تحلیل مفصلی از عادات خواب در اختیار کاربران قرار می دهد.

10. زنگ لرزش Shake-it Alarm

برنامه های بیدار شدن از خواب اندروید

اگر به دنبال یک روش خارق العاده برای برخاستن در صبح هستید ، Shake-it Alarm ممکن است گزینه ای ایده آل برای شما باشد. Shake-it Alarm روش متفاوتی برای بیدار کردن به کاربران ارائه می دهد. برای بیدار شدن با این برنامه و قطع هشدار آن باید اول صبح فریاد بکشید ، یا صفحه را مدام لمس نمایید تا برنامه مطمئن شود شما از خواب بیدار شده اید. بنابراین ، Shake-it در واقع یک برنامه زنگ بزرگ است که دوست دارید مطمئناً از آن استفاده کنید.

 

در بالا بهترین برنامه های اندرویدی برای کمک به شما در بیدار شدن از خواب در صبح هستند ، بنابراین از این برنامه ها استفاده کنید و این باعث می شود صبح زود بیدار شوید. و اینها به فعالیتهای ذهنی شما هنگام صبح بیدار شدن از خواب نیاز دارند و از نظر روحی بیدار خواهید شد. باید این برنامه ها را امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۸/۰۵
  • ۱۴۸ نمایش
  • nafas kamiyari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی